Wednesday, November 30, 2011

sudah bertaubat laaa~hihi

 assalamualaikum.....huhu...dah lame tak up date blog nie......tak rindu pon :p.... ha3
    oke for the first time aku nak ckp yg aku da luahkan perasaan kat abng "s"!!!arghhh..malu nye.......perigi cari timba tu...huhu...tapi xpe la,at least tindakan aku nie berjaya!!yes....akhir nya dy pun meluahkan ape yg terbuku kat hati dy pasal aku......huhu......aku mendapat respon yg positif dari dy.....sgt2 gembira..(^_^).........walaupon dy jauh dimata tapi dekat di hati...cehhh......hi3......tapi lepas je aku luah perasaan kat dy,hati aku lebih tenang.....and aku rase kalau lepas nie ape2 terjadi antara kami aku da blh terima kenyataan...=_=..dia kate dy xnk bg pape pengharapan kat aku,namun dy percaya bhw Allah akan ketemukan jua jodoh itu,kita hanya mampu berdoa dan berusaha..huhu....(ayat dy buat aku tersentuh)....aku tgah belajar untuk mencari erti kesetiaan yg sejati.......sekarang nie my version is focus to stdy!!!......aku rase nk lupakan pasal alam percintaan.....cukup laaa.... :((......mak suke dy,suke sgt2..........tapi aku xmengharapkan ape2 dr dy,kalau ade jodoh,ade la kan.. :))....


    pernah sekali tu mak terbace mcg aku dgn "I"...wahhh dy marah giler..hari tu aku kene sound kat dlm kete..pehh berdesing telinga...n yg paling lawak sekali bile mak ckp..."kau nie nk "s" ke nk "i"....heee~"aku time tu no komen...sekadar senyum dan berkata "s" kowt.......n my mom pon senyap tros....

  sejak hari tu aku belajar untuk menganggap sume orng yg aku suke itu sebgai kwn saje........aku xnk buar dosa lg.........hari2 aku slat taubat.....sbb aku nie terlampau bnyk dosa....Mmmmm......entah la.........aku harap aku blh berubah......setiap orng ade buat salahkan,jadi aku cuba untuk buat yg terbaik untuk diri ni......aku xnk diri aku hancur lg...aku nk bangkit sebgai nur adiba bariah yg baru..hihi.........





•❤•..Hatiku terpikat padanya kerana AGAMA yang ada pada dirinya, hingga ia terpancar pada TINGKAH LAKU dan PERIBADINYA lalu menarik perhatian jiwa ini untuk MENDEKATINYA..Namun hakikat HASRAT itu akhirnya terpaksa DILUPAKAN selama-lamanya, kerana mungkin ini sekadar UJIAN untuk hatiku dan DUGAAN untuk jiwaku..¸.•❤•

ya ALLAH..
~✿ Bila kehadiranku MENGANGGU hatinya,
tidak membawa KEBAIKAN padanya,
maka Kau pisahkanlah kami biarpun kami terluka..

~✿ Bila aku TIDAK LAYAK dan bukan yang terbaik untuknya..
maka Kau jauhkanlah aku darinya..

~✿ Bila bukan aku yang TERTULIS untuk melengkapkan separuh dari agamanya,
maka JARAKKAN kami agar tidak timbul rasa yang mengundang KECEWA

 

No comments:

Post a Comment