Sunday, November 27, 2011

~salam ma'al hijrah!~....huhu

 hye3....assalamualaikum... :)
alhamdulillah,hari nie kita telah berada di awal tahun dalam islam.........sangat2 bersyukur kpd allah kerana telah memanjangkan umurku sehingga ke hari ini....<3......alhamdulillah....

semperna hari ini,aku juga mempunyai azam untuk diri aku sendiri..huhu....aku berazam untuk menjadi anak yang solehah dan mentaati ibu bapa....dan dan!!haha..untuk menjadi anak perempuan yg lembut budi pekerti dan akhlak nya.......
kalau selama nie aku tak batas kan pergaulan aku bersama lelaki.....walaupon hanya sekadar bermesej dan telefon sesama kami....tapi ia tetap berdosa kan??...sama juga seperti aku telah mendekatkan diri aku pada kancah penzinaan...astaghfiruAllahalazim....sangat zalim nya aku nie...........aku harap aku blh berubah........
aku harus perbanyakkan doa dan solat taubat untuk mengahpuskan dosa2 aku yg terlampau bnyk nie...aku sedar tu sume..huhu.....orang lain tengok aku baik..tapi aku xberani nk kelaskan diri aku pada kelas perempuan yg terbaikk...sebab aku takut....aku takuttttt...huhu..............
aku harap aku dapat berubah!!!..yeahhhhhhhhhhhh~hehe



No comments:

Post a Comment