Tuesday, August 7, 2012

entah ape2 punye story..hihi..mix !

assalamualaikum,,,n hye ! 
1st aku nk ckp "yeayy da start puasa hari ni...!" ohhh happy sgt2....

hari ni kat skola ade cite lawak tau....adoiii mmng xley lupe lah! ....semua ni bermula apabila maslina jatuhkan pen aku atas tahi burung merpati....ayo00 weii agak gelikan??!!! naseb baik lahh tahi tu kering...yg luqman time nmpk pen tu jatuh boleh plak ckp dgn nada berbisik ketika cikgu ezrin a.k.a +mt tecer tgah mengajar "diba3...pen ko jatuh atas taikkk lahh.." then aku ckp " knp? nk tolong amek ke?...nk perli aku letuww" sambil buat muke "grrrr" kat dia...
ingatkan story sampai situ je,,then time balik dr lab bio,,..boleh plak dy tego aku "diba2 da ambil lom pen yg jatuh tu?..sambil tersnyum jahat!" ....aku malaas nk bising2 ckp jelahh "of cozlahh dahh," dy tny lagi "ko basuh tak ?..." aku ckp " basuhh?..laaa watpe nk basuh bukan kotor pon (dlm hati saje je nk cover line)haha"......then dy wat "Eeeeee ade kuman ! "..hey3...aku tak kisah lah..heee~(dlm hati ckp "memang berkuman !" wahh hipokrit tol)

then..then!! time otw back to klaz...aku dgn mas jalan mmng cm siput ! mane tak ny sambil jalan sambil ckp..last2 time nak naik tangga belakang aku ade lukman..belakang lukman ade tecer alice n fathul....aku ckp dgn mas "mas3!! cepat sikit naikkk..ade lukman laaaa belakang ni" haha..then tah cane tetibe kasut dy boleh tertanggal time nk naik tangga ,..waahhahaha !! siyez mmng lawak~aku yg terlebih alim ni pi gelak giler2 kat dy..lukman,fathul n tecer??..xpyh ckp..dworng pon join dgn aku...masalah ny mmng xley nk tahan da gelak ny//so lepas jelahh..hahahaha ! ni sume gara2 mas pakai stoking nipis....
so the moral of this short story : be carefull with "burung merpati coz dy suke sgt berak merata2..aishh tension !....
:xpakai stoking yg nipis kalau rase2 ny xnk kene gelak lg.. :))))

second story..about dia :))

haishh...smlm aku wat solat istikarah,,tapiiii xnmpk pulakk muke dy....ehmm,,b4 tdo tu aku harap la yg allah akan bg aku petunjuk tapi mungkin blom sampai seru kot........hihi tape2..try again :) buat bnyk2 kali sampai jemu,,tgok ade bape mimpi pasal dy!
tapi an kwn2 aku ckp lah...kalau mimpi je tak cukup untuk membolehkan kita memilih dy...ehmmm kite pon kene ikot hati gak..kalau lah asik mimpi dy tapi hati rase berat ,xboleh jugak an??...wahh..so now aku rase hati aku da keliru...dan aku pon ikot keliru jugaklahh.......

okey sampai sini dulu cit cat kite,,,..later bile da dpt keputusan,,aku bg tahu yew...huhu...papaiiiii

No comments:

Post a Comment